Panfu är förlorat!

Hejsan...
Panfu är förlorat! Visst, bloggen kommer fortsätta skrivas, och allt kommer väl inte bli helt grått.... men...
Evron kommer förstöra det som är Panfu, för Panfu är vackert och något man kan vara fri och glad i.
Men med Evron i makten, så kommer det fria och glada vara om man inte blir dödad.
Om jag dör... så tar Sport över...
Men Evron skulle nog inte vara så brutal, och självklart kommer vi.... eller vi ska försöka att försöka döda honom. För det finns inte så mycket hopp alls...
FÖRESTEN! För att göra allt lite gladare så gav ju Sport mig en present igår!
EN NY DATOR!
Jag älskar den! Den är en bärbar, men jag använder den inte ofta, bara när jag skriver utomhus, jag är faktiskt hos pokopetsen.
Jag menar, Evron kanske dödar eller förstör något, så jag besöker alla platser jag SNYFT! kan...
Det har kommit nya kläder, det är ju bra! :D

Klicka här --> http://blog.panfu.se/ för att kolla in panfubloggen.

Håll höjd!

Sackira

PS:

Kanske skriver mer sen, men är just nu för ledsen. Och jag har ju lite brått med att besöka alla platser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0