PAUL THE KID!

Hejsan alla läsare!
Ni kommer inte tro på vad jag såg i teleskopet idag!
PAUL THE KID!
Paul the kid, MED EN MUSTASH!
Japp, en liten mustash!
Och han gick på knä med armarna utsträckta emot Evrons... palats?
Han går långsamt... inte alls nära, men ändå!
SKAKAR
Det här är så läskigt!
Men till lite annat, roligare!
Idag sov jag över hos Isa, det var super! Innan renoverade jag min koja till ett indiskt tält igen... inte trerums slottet! :D
Känner mig mer hemma nu, kanske för att jag hade tältet i mer än ett år förut, och trerums slottet i tre månader... men jag kan bara inte stå ut!
Jag hämtade min resväska och sprang till Isa.
Jag tror hon blev lite sur för att jag aldrig knackade.... hennes barn var där, kändes konstigt när jag är bebispanda.
Mitt under allting så gick Isa iväg och kom tillbaka stor. Men jag trodde hon var Gulliver! Så jag liksom försökte spreja henne i ögonen med pepparsprej men hade pepparsprejen baklänges och sprejade mig själv!
Svider fortfarande...
Sen gick jag hem igen, det blev ingen direkt sova övring!
Jaja....
Nu måste jag gå, Sport är vrålhungrig, och det är jag också!
Klicka här --> http://blog.panfu.se/ för att kolla in panfubloggen!

Håll höjd!

Sackira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0