SOQUE!

Hejsan alla läsare!
Jag skäms så mycket att när jag äntligen får tillbaka två läsare så försvinner dom för att jag inte skriver! SÅÅÅ LEDSEN!
Men nu till det viktiga och det jag knappt kan stå ut med....
SOQUE ÄR SKADAD!
Japp! Men det bra är att jag får klappa och ta hand om honom varje dag! I LOVE SOQUE!
En räv... Max tycker han är lik Carl... suck... avendsjuka är inte bra för Max...
Jag är sjuk idag, eller snuvig, och jag vill inte vara sjuk på en fredag...
Det finns nya najsa varma kläder!
SÅÅÅ SNYGGA!
Klicka här --> http://blog.panfu.se/ för att kolla in panfubloggen!

Håll höjd!

Sackira

PS:
Skriver igen i övermorgon, ska dansa på discot imorgon, till klockan 11! YAY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0