BORTAAA!!!!!!!

Hejsan alla läsare!
Förlåt att jag inte skrivit på länge!
För det första... DET HAR KOMMIT NYA KLÄDER!
Lila är det nya modet, så dags att gå och köpa!
Sen... okej, det är förskräckligt.... MEN PAUL THE KID HAR RYMT!
Stackars Kamaria...
Ella och Max skriver i bloggen att Paul the kid håller på med nåt fruktansvärt, men vad?
Snälla Max, var lite modig nu! Berätta!
Nåja, vi får nog veta imorgon!
Jag har letat i hela det byggande slottet! Den ända jag hittat var Manny, och han undrade om jag ville bygga. Jag sa ja för jag ville veta hur det kommer se ut!!!
Men så händer det idiotiska! Jag blev testad. Så Manny gav mig verktyg och lät mig bygga en stol.
Jaa, jag hade mycket tid, och mina slöjdkunskaper gick bra i början.
Tills då jag råkade använda såg istället för hammare och när Manny skulle prova den ramlade han rakt på en mus.
FÖRLÅT MUSEN!
Jaa... inget byggande för mig.
Här är kläderna!


Coola va!
Blå text igen... suck...
Nåja!
Klicka här http://blog.panfu.se/ för att komma till panfubloggen!

Håll höjd!

Sackira

PS:
Bella och Sport kommer nog snart höra av sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0