Första dagen!

Hejsan alla läsare!
NU ÄR DET FÖRSTA DAGEN PÅ 2010!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
JAAAA! WOOOOHOOOOO!
Jag var... vad ska man säga? Inget kan beskriva hur grym jag var!
Joo, kanske en kyss? Från en viss Bella???
Ehm... Jaa, det ja! Det kan man ju tro! Men nyårs Sport + vanliga Sport = en kyss, nee, det går absolut inte! Jag var riktigt mycket mer grym! Jag liksom var lika cool... SOM BOLT!
Jaa, han som springer så fort. Sport älskar honom! STACKARS PANDA! Sport kommer aldrig lämna honom ifred ;)
Hehe, förmodligen inte!
Föresten, jag har kommit på ett megacoolt nyårslöfte! Att få mera presenter av Sackira!
Sport, jag har redan berättat för dig! Ett nyårslöfte är någonting man ska bättra sig med. Eller göra.
Man ska göra något själv! Inte få saker av andra!
Förlåt, men ett löfte är ett löfte!!! Nåja, jag får väl ta min reserv! Fast det löftet suger!
Neeej! Det äger!
Okej då! Jag ska... sluta springa lopp mot andra och skratta åt dom när dom förlorar, sen stampa på dom!
Bra! Även om det inte är ett bra löfte (eftersom man inte ska stampa på folk, eller skratta åt dom) så är nåt snällt!
Sackiras är bara att ge mer pengar till välgörenhet :D HAHHA!
Det är ett bra löfte Sport! För det kommer hjälpa folk...
Vad har ni för nyårslöften?
Suck... nu är det slut för idag!
Jaa...
Klicka här http://blog.panfu.se/ för att kolla in panfubloggen!

Håll höjd!

Sackira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0