Lejon Del 2

Hejsan!
Hej! Gud vad lycklig jag är att kunna skriva... vid det här laget kanske jag inte ens skulle existera GULP!
Vem är det som är rädd nu va!? Vi klarade av lejonet, med knapp nöd! Vi kommer hem på Onsdag, så vår bollyjakt börjar bli desperat just nu! VARFÖR ÄR DOM RÄDDA FÖR OSS!
(VISKAR) Han är ännu mer högljudd utanför datorn!
SLUTA VISKA! Men även om jag nu är "högljud"!
Aja, vi får bara hoppas! Nu finns det en liiiiten chans att vi inte kommer kunna skriva igen förens vi kommer hem igen!
Mm... men vi ska i alla fall berätta LIIIIITE om hur vi kom undan lejonen!
Vi hade just packat och fixat allt, och så hörde vi morranden bakom oss!
Lejonet hade just valt att komma!
Självklart sprang vi... men vi var inte tillräckligt snabba!
Fel sagt! Du var inte det!
Jaja, jag blev fångad, du kastade en sten i lejonets huvud och räddade mig <3
Fortfarande, jag var inte helt hopplös, du hade blivit så förvånad att du träffat så jag fick bära iväg dig!
Men nu mår vi bra! Men vi måste sluta skriva! Sackira skriver imorgon!

Håll höjd!

Sport
och Bella!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0