MIN TRÄDKOJA!

Hejsan alla läsare!
Nu har jag inte hunnit, och jag har inte kunnat när jag var sjuk, skriva i FEM dagar!
FÖRLÅT!
Men nu har jag några dåliga hemska nyheter!
Joo... Paul the kid... han kan flytta på massor av saker nu, det var han som flyttat på kiosken, OM OCH OM OCH OM IGEN!
Herregud! Och det som är ännu värre är att Ella och Max, plus Troy, tror att han kan flytta trädkojor om han vill ha några pannkakor inuti!
Min trädkoja! Och jag som åt pannkakor ikväll och ska göra det igen imorgon!
:( Riktigt läskigt!
Jag bestämde mig för att titta på pannkaksdegen, bara för att se så att inte Ella och Max bara skojade!
Men där stod kiosken, och också Troy!
Och Paul the kid drömde sött medans han höll armarna fram efter pannkakor!
"Sackira, du gillar väl pannkakor?" frågade Troy.
"Haha! Vilken dum fråga! Såklart jag gör, vem gör det inte!" sa jag och skrattade.
"Joo... du vet att Paul the kid har fått störra magiska krafter, och om han kan flytta på mig, så kan han kanske flytta på trädkojor! Jag vill att du väcker honom, då får du ett fat pannkakor av mig!" sa han.
Jag funderade i en sekund, tog sen upp en vattenballong och kastade den i huvudet på Paul the kid.
"Vaaaa??? Varför stirrar alla? Vad har hänt? AAAHHHHH.... PANNKAKOR...." sa han och började dregla.
Jag fick pannkakorna utanför lite senare, efter Paul the kids pannkaksplundring.
Så därför åt jag pannkakor ikväll!
Och det var supergott! Och jag har fått receptet på dom också :D
Fast har inte ätit allt så jag ska äta igen imorgon!
Det var allt!
Klicka här --> http://blog.panfu.se/ för att kolla in panfubloggen!

Håll höjd!

Sackira

PS:

Hehe, har börjat med pilen istället för bara klicka här!
Hoppas ni gillar det!

PS 2:

Jag kommer försöka skriva mycket mer! Jag måste verkligen bättra mig!

PS 3:

Joo, nån gång kanske jag glömmer, men jag har det väldigt körigt just nu!
Ha det najs! (Blir inga mer PS längre, och föresten betyder PS postliga skrifter!)

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Megafin blogg! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-20 @ 05:57:59
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0