SJUUUUUUUUUUK!

Hejsan alla läsare!
DUMMA DUMMA DUMMA MIG!
Och jag som lovat att jag skulle skriva på måndan! Och så blev jag sjuk, och Bobo var min läkare... lät mig inte gå ur sängen i en sekund! Sådär gick det med skrivandet!
Jag är verkligen såååå ledsen!
Bella och Sport har äntligen kommit hem! Och gud vad jag varit orolig för dom!
Men dom kan inte skriva på ett tag, kanske inte ens ikväll! Dom är verkligen trötta efter resan och måste sova och vila ut! Inte ens jag vet vad som hänt, här är några mail jag fått av dom!

Hejsan Sackira!
Tjabba Sackira!
Vi har det... bra, en lejonattack, vi klarade oss!
Andfådda! Men vi kan i alla fall skriva lite!
Ha det bra Sackira! Slå Bobo i huvudet från mig!
Och trösta honom efteråt från mig!
Saknar dig!
Suck... ja vi saknar dig!

Ses!

Sport
och Bella!

Det var det ända mailet på heeeela resan! Och sen har jag inte fått veta mer.
Och jag har inte slagit Bobo i huvudet!
Och inte tröstat honom heller...
FÖRESTEN!
Pannkaksdags! Troy (en kille som lagar pannkakor) har kommt till Panfu! (STACKARS BRUNO!)
Gud vad roligt med pannkakor! Vilka goda pannkakor, dom bästa jag nånsin smakat! Eller det är faktiskt en lögn.... Dom bästa var Brunos...
XD
Klicka här http://blog.panfu.se/ för att kolla in den supernajsa panfubloggen!

Håll höjd!

Sackira

PS:

Det har kommit nya punklarkläder, har inte visat dom för jag är trött på den blåa texten!
LYSTRING PUNKARE! Gå till affären.... NUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0