Sport och Bella!

Hejsan alla läsare!
Jag heter Bella! Ni känner nog till mig :D
Joo... jag kommer skriva med den lutande texten!
Och jag som vanligt med den tjocka!
Spoooort! Jag har väntat på dig! (pussar Sport i bakgrunden)
(Rodnar djupt) Joo... behövde bada... med Sackira! Jag menar hon bara tvättade mig... som hon gör med dig ibland!
Jaaa... i vilket fall undrar nog alla varför vi ska skriva!
Jaa, skälet... är ganska, vad ska man nu säga...
Shockande?
Ja! Shockande! Vi ska nämligen åka bort, och därför ska vi skriva då och då, om våra äventyr... men vi kommer tillbaka nästnästa onsdag!
Och var ska vi dåååå? Jooo! Vi ska till Afrika! Där ska vi leta efter vilda Bollys! Och annat! Och eftersom vi är djur så är vi perfekta för att bo där! Stackars Sackira... Hon är sååå orolig!
Japp! Men hon kommer få höra med oss många gånger! Nåja, vi måste bege oss!
SES LANDKRABBOR!
Du menar pandor? Hahaahahahah
Jag sa ju det :/

Håll höjd!

Sport
och Bella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0