Trött, men förnyad!

Hejsan alla läsare!
Tillbaka till skrivandet! Först och främst: NYHETER!
Den nyaste, och viktigaste, är väl den såkallade jordbävningen vid Troys stånd!
GULP!
Det var faktiskt bara Kru.... jag menar Paul the kid! Varje gång han får syn på Troys smaskiga pannkakor så använder han magi och får allt att lyfta på sig!
Så Paul har fortfarande magiska krafter! GULP, GULP OCH SUPERGULP!
Vi får hoppas att dom blir använda för bra saker! Jag fick uppdraget av Troy att ge Paul the kid en pannkaka! Han ville bevisa att han hade rätt...
Och sannerligen! Jag gick in i Paul the kids rum, och plötsligt flög alla hans leksaker upp!
"MUMS!" sa han och tittade efter mer pannkakor.
Jag var lite kladdig på tassen, och han bet mig! Tassen var så kladdig så den såg ut som en del av en pannkaka!
"Förlåt..." sa han och skämdes.
Stackars Paul the kid är helt galen i Troys pannkakor!
Nåja...
Gulliver kommer föresten, antingen imorgon eller nästa Lördag, göra klart en trolldryck! Undrar vad den kommer göra??? Han sa nåt om större... vilket menas med att han kanske tänker göra allting större, och då är han inte en jätte längre!!!
Men jag vill inte bli en jätte själv! Jag är ju en bebispanda...
*Lyssnar*
Oj! Bella vill ha glass! o.O Aja, efterätt blir det väl eftersom hon nu kommit hem, dags att fira!
Klicka här http://blog.panfu.se/ för att kolla in den najsaste bloggen... PANFUBLOGGEN!

Håll höjd!

Sackira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0