Kastade en sten på mig!

Hejsan alla läsare!
Jag... är ledsen att jag inte skrivit, plus, jag är helt paff.
Jag gick till stranden idag och skulle se till att Duck mådde bra, och se om han kanske vaknat.
Och gissa vad som hände?
En sten landade, på mig! Han hade kastat den på mig, men inte med mening på det sättet, utan bara kastat den åt sidan.
Jag höll på att kvävas tills en hjälpsam panda kom och hjälpte mig.
Jag flämtade efter andan.
"Tack..." viskade jag.
"Varsågod!" sa pandan och sprang bara iväg...
Jahapp...
Jag sprang nu efter Duck och ville se om han fortfarande sov, annars skulle jag bli riktigt arg.
Han bara blundade och gick omkring, hämtade stenar (som ni kanske har förstått från panfubloggen, stenblock) och verkade ha en hemsk mardröm.
Ingen idé att väcka honom...
Sen så åt jag och min kompis pannkakor, och vet ni vad som hände? Hon började kräkas i toaletten. Jag också, och sen kom jag ihåg. Igår hade jag gjort pannkakor, två fat, men i dom ena så... ehm... gick Sport liksom på toa på... och jag hade råkat slänga fel fat. SPORT JAG ÄR FORTFARANDE SUR PÅ DIG!
Förlåt...
Fortsätt berätta bara, och skriv länge... jag ska bara... sova... sen kan du skälla på mig... Har vi något minneselixir?
Nej! Jag pratar med díg sen...
Men i vilket fall så blev vi riktigt sjuka, men en bra, men hånande, sjuksyster hjälpte oss och vi mådde bra igen!

Klicka här --> http://blog.panfu.se/ för att kolla in panfubloggen!
Och nu var inlägget slut!

Håll höjd!

Sackira


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0