Krig i restaurangen!

Hejsan alla läsare!

Ett krig utbröt idag, lördag, i restaurangen.
ETT KRAFTKRIG!
Såhär var det, en tjej (som hade killkläder på sig) kom in i restaurangen.
"Kolla, en kille med tjejmorgonrock..." viskade jag till min vän som alla borde veta om, Mikuru, annars kallade Miku.
Hon letade efter "honom" men då kom "han".
"Jag är en tjej!" skrek hon.
Hon hade superöron... jag skämdes så.
Jag hade glömt en viktig regel, säg inte något om någon till någon annan som du inte vågar säga till den personen.
"Ehm... joo, förlåt... såg fel..." mumlade jag.
Mikuru försökte fixa allt, men vet ni vad tjejen gjorde!?
Hon kastade en slimebomb på Miku medans Miku försökte vara snäll. Sen sa hon "kan du gå nu?".
Jag blev rasande.
Jag och Miku började kasta saker på henne, och sen blev det automatiskt ett litet krig.
Hon flydde i slutet, så att jag inte kunde göra henne till en kyckling....

Appropå superkrafter man får från levlar, det är leveldag idag! SÅ SKYNDA TILL LEVERBOOSTERN!

Sen så har vi ju Duck, jag menar nisse, eller i bloggen Nisse. Tål inte att man skriver med liten bokstav! AAHHHH!

Hehe....

Här är hans nya look, innan han fått namnet...



Woow, supernajs!
Dom har glömt solglasögonen, men jag antar att så länge Evron inte är HÄR, så är det säkert...
Jaa, det var allt för idag. Däremot vill jag påminna er om några saker.
VIKTIGAST!!!! BERÄTTA INTE FÖR NÅGON OM NISSE!
En icke kom ihåg grej, men en sak ni kanske kommer att komma ihåg senare, är att Sport och Bella senare ikväll kommer skriva!
Sport försökte skriva nu men jag stoppade honom.
Jag är en panda, men älskar ändå människor, och det är med en stor sorg, men ändå heder som jag vill att vi ska tilldela en tyst minut åt Japan och alla förödelser.
(Min minut, eller er minut, senare)
Tack så mycket!

Klicka här --> http://blog.panfu.se/ för att kolla in panfubloggen!

Håll höjd!

Sackira

PS:

Om ni undrar vem som springer omkring och skriker "kolla in min panfublogg, sackira.blogg.se!" så är det jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0