Stor glass!

Hejsan alla läsare!

En helt vanlig dag... nästan... men ändå. ÄNTLIGEN!
Igår så glömde jag skriva så jag ska berätta var jag spenderade min tid, jag hjälpte Duck med en identitetsförfalskning, appropå det så är Lili min nya favvo kändis i Panfu!
I vilket fall sa Kamaria åt mig att fixa lite vanliga kläder som inte skulle dra åt sig uppmärksamhet, och då gick jag självklart till Lili.
"Hej Lili!" sa jag.
Hon höll just på att sy men sen såg hon mig.
"Nämen hej Sackira, det var inte igår!" svarade hon överasskat.
Vi pratade lite då jag kom på att jag faktiskt hade viktigare saker för mig.
"Förlåt Lili, att jag avbryter helt plötsligt men... jag skulle behöva kläder, några som ingen skulle märka att det var något konstigt med," frågade jag.
Hon stirrade sårat på mig.
"Men.... gillar du inte mina kreativa kläder? Jag menar, visst, vissa grejer kanske nästan har blivit galet kreativa men... jag trodde du gillade det, du brukar ju vara lite galen..." hon lät som om jag sagt att hon såg ut som en förstorad padda.
"Det är för en identitetsförfalskning," viskade jag.
"Jahaa, varför sa du inte det då?" sa hon lättat.
"Vi ses vid slottet om... en minut!" sa hon snabbt och gick tillbaka till symaskinen.
Jag gick till ponnyhagen medans och rastade min häst.
Sen sprang jag dit och fick lite kläder.
Efteråt sa Kamaria åt mig att fixa solglasögon från Gonzo, vilket visade sig vara myyycket mer svårt.
Jag bönade och bad, men han ville hela tiden ha något tillbaka.
När jag berättade för Kamaria blev hon såklart arg.
"Bah! Men du, grina lite, det kommer funka," sa hon.
Jag sprang tillbaka, och genom mina teatriska förmågor så började jag gråta, med riktiga tårar!
"SLUTA! SLUTA!" bad han. "Här, ett par solglasögon... sluta bara! Inga tårar!"
Jag fick dom och gav dom till Kamaria med ett förnöjt leende.
Nu har jag sagt hejdå till Duck som jag nog aldrig får se igen. Kamaria måste hålla det hemligt för mig var han bor för min egen säkerhet.
Nu ska vi komma på ett namn åt honom... jag vet inte...
Bobo är allt jag kan komma på... o.O
Nee...
Faktiskt så blir det här ett rackarns långt inlägg! För jag har en historia till och ett par nya kläder att visa.
Men så att ni får vila ut er lite, här är dom alldeles splitternya smutsiga kläderna! Bra för när man ramlat :D


Snygga va!? o.O Jag tänker ändå köpa dom... jag gillar speciellt dom nerglassade sandalerna! :D

Till nästa historia!

Jag bestämde mig för att låta mig själv ta det lite lugnt, mitt i allt stohej! Jag vill bara att det ska vara som det skulle ha varit om Evron kommit.
Så jag badade, och sen gick jag till glassbaren för en stooor glass!
Grejen var den att jag ville göra det lite överdrivet slappt, så jag sa "Den största glassen ni har!"
Det jag inte trott var att dom skulle ge mig den största glassen jag någonsin sett, varje kula var som fjorton glassar...
Jag fick äta allt och har haft hjärnfrys i en timme...
Jaha...
Allt för idag! Förutom att som ni förstår så kommer min saga inte fortsätta, inga kommer faktiskt det, det är lite dåliga ideer av mig.
Så det kommer bara bli mitt lite galna panfuliv!

Klicka här --> http://blog.panfu.se/ för att kolla in panfubloggen!

Håll höjd!

Sackira

PS:
Hoppas ni fortfarande gillar bloggen även om jag inte har några såna sagor längre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0