Tröööttt.....

Hej(gääsp)san alla läsar(gäsp)e!

Ska inte skriva alla gäsp, men jag är så himla trött idag, och jag sitter nu bara i min trygga fåtölj framför datorn och skrivet.
Men jag har dåliga nyheter, så dåliga att jag mår dåligt! Alltså dåliga...
Det här är första gången jag säger, köp dom här och jag skippar att åka hem till dig... men det är ditt eget val. Kanske för en pjäs? Jag vet inte... Nåja, här är möblerna.



Snygga va? Spisen ser i alla fall bra ut... på elden... och på allt förutom benen, röret, och... taggarna?
Stavlampan är obehaglig, men den snyggaste grejen. Bilden på honom... vedervärdig, och plantan... tycker jag bara synd om.
Duck sover i alla fall gott inatt, konstigt, men han såg inte katalogen.
(GÄÄÄÄSPP)
Jag måste säga, jag borde inte skriva något mer, för då somnar (gäsp) jag om någon sekund, mitt i inlägget.

Klicka här --> http://sackira.blogg.se/ för att kolla in panfubloggen.

Håll höjd!

Sackira


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0