Tillbaka :D

Hejsan alla läsare!
Förlåt, förlåt, och återigen förlåt för att jag inte har skrivit!!!
Jag liksom har inte haft lust. Jag vet, det låter dumt att ha en blogg där man inte alltid har lust att skriva, men tyvärr var det så i mitt fall. Och så är det bara :(
Nåja, dags att berätta nyheter, vi kan ju inte vara ledsna föralltid!
Det är en cirkus i Panfu! Alla pandor kan skicka in en video till Panfucentralen. Och sen så har vi nån bollywood grej där man ska ta på sig fint och dricka te!
Jag tog på mig en blå klänning. Jaa... det blev dumt:
Jag satte på mig min blåa klänning, och sprang sen till slottet, in i balsalen, och tittade sen efter något fint bord att sätta sig vid.
Det ända jag såg var folk i sjalar, klänningar... och turbaner? Jag kliade mig i huvudet, var i hela friden var jag? I Indien?
Jag kan ju inte indiska... Men då så hörde jag några prata svenska. Puh...
Jag tog en kopp te, och låtsades att jag hade råkat spillt mat på mina bollywood kläder.
Tur att alla trodde mig...
Japp, det var nog allt!
Glöm inte att gå in på http://blog.panfu.se/ så får du se den najsa panfubloggen!

Håll höjd!

Sackira

Kommentarer
Postat av: sunny

kolla in min blogg

2011-09-09 @ 11:22:07
URL: http://sunnydayblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0