Morgon inlägg

Hej alla läsare!
Jag kan inte fatta att jag är uppe just nu, men jag kunde bara inte sova! Så nu sitter jag och skriver här på bloggen. Har just ätit lite goda chokladflingor med varm choklad och gått på promenad med en av mina bollys! Och låt oss inte glömma mitt fantastiska bad (jag älskar mitt badkar!)
Tyvärr verkar inte kläderna ha kommit ut än, men jag är säker på att de kommer komma ut någon gång under dagen, nu är det ju så tidigt! Håller just nu på att försöka komma på vad jag kan köpa med dem pengarna jag fick från några av spelen ;)
Det var allt för nu, jättekort inlägg men jag har inte så mycket att skriva om nu när det är så himla tidigt! *gäsp*
 
Håll höjd!
 
Sackira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0